Kwatery z których korzystamy udostępnia i serwisuje firma HomeFlex.
Jeśli doszło do usterki należy zgłosić ją do serwisu firmy HomeFlex poprzez formularz zgłoszeniowy pod adresem.
https://www.homeflex.nl/storing-melden
Na dole strony znajdziecie więcej opisów typowych problemów.
Regulamin pobytu na kwaterach
.
-
Nie ponosimy odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie mienia korzystających z usługi zakwaterowania, oraz za pojazdy parkowane w otoczeniu obiektu.
-
Ze względu na bezpieczeństwo p.poż. zabronione jest używanie w pokojach grzałek, kuchenek, termowentylatorów i innych tego typu urządzeń elektrycznych i gazowych.
-
Zakwaterowani zobowiązani są do utrzymania porządku w pokojach w trakcie pobytu oraz wynoszenia śmieci i odpadów do właściwych pojemników znajdujących się na zewnątrz budynku.
-
Zakwaterowani ponoszą materialną odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia i zniszczenia wyposażenie i urządzeń technicznych powstałe z ich winy bądź winy odwiedzających je osób oraz za dewastację pokoju i jego wyposażenie spowodowane niewłaściwym użytkowaniem lub brakiem utrzymywania należytego porządku.
-
Wszystkie urządzenia w które wyposażona jest kwatera muszą być używane zgodnie z ich przeznaczeniem.
-
Jeśli wystąpią jakiekolwiek uszkodzenia w wynajmowanym lokalu, należy je niezwłocznie zgłosić.
-
Zakwaterowany nie może przekazywać wynajmowanego pokoju osobom trzecim.
-
Na kwaterach pracowniczych obowiązuje ZAKAZ PALENIA .
-
Zakazuje się wynoszenia z budynku znajdujących się w nim rzeczy. Prosimy o dbanie o wynajęte kwatery: o wyłączanie zbędnego oświetlenia, zakręcanie wody.
-
Jeżeli w trakcie zakwaterowania, z winy Zakwaterowanego, dojdzie do uszkodzenia lub zaginięcia części wyposażenia mamy prawo dochodzić od Zakwaterowanego pokrycia strat.
Krok 1
Plaats - miasto
Adres storing - dokładny adres kwatery
Onderwerp probleem - gdzie problem występuje
Opmerkingen - opis problemu
Volgende - dalej
Krok 2
Aanhef - wybierz Dhr..
Voor- en achternaam - Imię i nazwisko
Bedrijfsnaam - wpisz Kovo
E-mailadres - adres e-mail
Telefoonnummer - numer telefonu
Volgende - dalej
Krok 3
W kroku trzecim kontrolujemy poprawność wprowadzonych danych po czym klikamy na przycisk Volgende
Podsumowanie
Po wysłaniu zgłoszenia otrzymamy potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia do realizacji.
Onderwerp probleem -> Probleem in de badkamer
Opmerkingen
Verstopte afvoer - zatkany zlew
Douchebak lekkage - wyciek spod brodzika
Doucheslang kapot - wąż pryszkicowy zepsuty
Onderwerp probleem -> Probleem met het internet
Opmerkingen
Probleem met het internet - problem z internetem
Różne
Onderwerp probleem -> Wasmachine kapot
Opmerkingen
Wasmachine kapot - zepsuta pralka
Onderwerp probleem -> Probleem met de elektriciteit
Opmerkingen
Elektriciteit kapot - brak prądu
Onderwerp probleem -> Probleem met avfal
Opmerkingen
Mijn afval is niet opgehaald - Moje śmieci nie są zabierane
W przypadku problemów nietypowych, nagłych, niewymienionych w powyższym spisie prosimy o kontakt z koordynatorami.